קונה אוטובוסים לפירוק
גרר גיא לשירותכם.
גרר גיא – קונה רכבים לפירוק הינו עסק בעל ניסיון עשיר וידע מקצועי עם שירות איכותי אשר נותן לכם, בעלי רכבים ישנים, עובדים 24/6 מענה מהיר ומקצועי לפינוי הרכב הישן שברשותכם.
אנו נותנים גם שירותי חילוץ וגרירה, גרירת משאיות מלגזות ועד 3 רכבים יחד. מחירים הוגנים וללא תחרות.
קונה אוטובוסים לפירוק
בין אם יש לכם אוטובוס פרטי, ובין אם אתם בעלים בחברת אוטובוסים גדולה או קטנה, ואפילו אם אתם נהגי אוטובוס שכירים תחת חברה גדולה אחרת – כדאי שתכירו את הנושא הבא: אוטובוסים לפירוק! הזמן עושה את שלו, וכל מה שבטבע הולך ומתכלה, כך הוא טבעו של עולם, בוודאי של מוצרים שבני האדם ייצרו במו ידיהם.
גם אוטובוסים גדולים ששימשו רבבות של נוסעים למשך אלפי נסיעות במהלך שנות חיי הכביש שלהם – בסופו של דבר מגיעים למצבים שבהם צריך לשלוח אותם לפירוק עם עסק שקונה אוטובוסים לפירוק, ללא מנוס! ויפה שעה אחת קודם.

מתי שולחים אוטובוס לפירוק?
כמובן שאם האוטובוס הוא ישן אך עדיין ראוי לשימוש, עדיף למכור אותו לחברת אוטובוסים המשתמשים באוטובוסים ישנים, או לאנשים פרטיים שישתמשו באוטובוס כזה לצורכם הפרטי (יש אנשים שקונים אוטובוס ישן, משפצים אותו ועושים ממנו בית חמוד על גלגלים).
אלא שיש מקרים שבהם כבר לא ניתן למכור את האוטובוס ויש צורך למכור אותו לחלפים, כלומר להתקשר לגיא שיבוא עד אליך יעמיס את האוטובוס וישלם לך עליו טבין ותקילין של מזומנים.
מתי לשלוח את האוטובוס לפירוק?
- כשהאוטובוס מושבת – כלומר שיש בו קלקול כזה שכבר אי אפשר לתקן. לדוגמא: פגיעה בשאסי, או פגיעה חמורה בחלקים הפנימיים, אחרי תאונה כזו שכבר לא ניתן לתקן את האוטובוס, אלא יש צורך לייצר אותו מחדש – ברור שעדיף להזדכות עליו בביטוח לרכב, ולמכור את האוטובוס לחלפים אצל גיא חלפים.
- כשההוצאות גדולות מהכנסות – יש שלב כשלהו בחיים של האוטובוס, שהוא כל כך מזדקן, עד שכבר לא משתלם להחזיק אותו – פשוט מספר השעות שהאוטובוס מבלה במוסך מתקרב ואך עולה על השעות שהאוטובוס מבלה על הכביש. אפשרות נוספת לחישוב: כשרואים שבשלושה חודשים האחרונים העלות של הטיפולים של האוטובוס, גבוהה מעלות ההכנסות שהאוטובוס מביא.
במקרה והסיבה נובעת מכך שהאוטובוס כבר במצב כמעט בלתי שמיש, אז קרוב לוודאי שלא תצמא קונה שיסכים לרכוש אוטובוס שכזה שההוצאות שלו גדולות מההכנסות שהוא מפיק – ואז האפשרות המועדפת היא למכור אותו לחלפים.
אפשרות זו היא הרבה יותר טובה מהאפשור המקבילה – להשאיר אותו בחניה עד ועד בכלל. כידוע, להשאיר רכב בחניה, וכל שכן כשמדובר על אוטובוס ישן ומקולקל – זה דבר שהשכנים לא יעברו על כך בשתיקה, והפקחים של העיריה עלולים לרשום לכם דו"ח על מפגע סביבתי ועוד.
אז מה עושים עם האוטובוס לפירוק?
פשוט מאד: מתקשרים לגיא! גיא מגיע אם גרר ולוקח בזריזות וביעילות את האוטובוס למוסך לחלפים ופירוק.
העסק של גיא, קונה אוטובוסים לפירוק, בקיא בהליך ויגיע אליכם וילווה אתכם בכל התהליך הפרוצדורלי, דהינו מילוי שני טפסים שבהם אתם מודיעים לרשויות שהאוטובוס שלכם יורד מהכביש.
לאחר שגיא ניקה את גרוטאת האוטובוס מהחניה שלכם, הוא עוד ישלם לכם על כך כסף ביד ומיד, ו… זהו. פשוט, קל, נעים ומשתלם.