קונה אוטובוסים לפירוק
גרר גיא לשירותכם.

גרר גיא – קונה רכבים לפירוק הינו עסק בעל ניסיון עשיר וידע מקצועי עם שירות איכותי אשר נותן לכם, בעלי רכבים ישנים, עובדים 24/6 מענה מהיר ומקצועי לפינוי הרכב הישן שברשותכם.
אנו נותנים גם שירותי חילוץ וגרירה, גרירת משאיות מלגזות ועד 3 רכבים יחד. מחירים הוגנים וללא תחרות.

נתקעת? מה עושים?

להתקשר לגיא, לעסק לגרירת רכבים, קניית רכבים לפירוק, חילוץ רכבים וכל מה שביניהם. גיא עובד 24\6 ומגיע לכל מקום ברחבי הארץ, זמין בכל שעות היום מלבד בשבת כמובן.

קבלו הצעת מחיר מהירה!

גם סופם של האוטובוסים הוא במגרש הפירוק

אוטובוסים הם כלי התחבורה המועדף על כולנו כאשר אנו נעים בהם מדי יום בקלות ובנוחות, האם פעם שאלתם את עצמכם מה עולה בגורלם של אוטובוסים ישנים שאינם כשירים לנסיעה עוד? בדומה לסופם של כלי רכב רבים גם סופם של האוטובוסים הוא במגרש הפירוק, חומרי הגלם שמהם מיוצר האוטובוס ממוחזרים והברזל הרב זוכה לעיבוד מחדש.

השאלה הגדולה היא כיצד מגיע האוטובוס למגרש הפירוק?

חברת גרר גיא קונה אוטובוסים לפירוק, החברה מסייעת ללקוחותיה בתהליך ההורדה מהכביש ובפינוי האוטובוס למגרש הפירוק.
החברה משלמת ללקוחותיה במזומן עם פינוי האוטובוס תוך דגש על תהליך פינוי מהיר ומקצועי.

התקשרו למספר 050-802-7022⁩ וקבלו תמורה הולמת עבור האוטובוס הישן שברשותכם.

קונה אוטובוסים לפירוק

בין אם יש לכם אוטובוס פרטי, ובין אם אתם בעלים בחברת אוטובוסים גדולה או קטנה, ואפילו אם אתם נהגי אוטובוס שכירים תחת חברה גדולה אחרת – כדאי שתכירו את הנושא הבא: אוטובוסים לפירוק!

הזמן עושה את שלו, וכל מה שבטבע הולך ומתכלה, כך הוא טבעו של עולם, בוודאי של מוצרים שבני האדם ייצרו במו ידיהם. גם אוטובוסים גדולים ששימשו רבבות של נוסעים למשך אלפי נסיעות במהלך שנות חיי הכביש שלהם – בסופו של דבר מגיעים למצב שבהם צריך לשלוח אותם לפירוק, ללא מנוס. ויפה שעה אחת קודם.

מתי שולחים אוטובוס לפירוק?

כמובן שאם האוטובוס הוא ישן אך עדיין ראוי לשימוש, עדיף למכור אותו לחברת אוטובוסים המשתמשים באוטובוסים ישנים, או לאנשים פרטיים שישתמשו באוטובוס כזה לצורכם הפרטי (יש אנשים שקונים אוטובוס ישן, משפצים אותו ועושים ממנו בית חמוד על גלגלים).

אלא שיש מקרים שבהם כבר לא ניתן למכור את האוטובוס ויש צורך למכור אותו לחלפים, כלומר להתקשר לגיא שיבוא עד אליך יעמיס את האוטובוס וישלם לך עליו טבין ותקילין של מזומנים. אז מתי לשלוח את האוטובוס לפירוק?

  1. כשהאוטובוס מושבת – כלומר שיש בו קלקול כזה שכבר אי אפשר לתקן. לדוגמא: פגיעה בשאסי, או פגיעה חמורה בחלקים הפנימיים, אחרי תאונה כזו שכבר לא ניתן לתקן את האוטובוס, אלא יש צורך לייצר אותו מחדש – ברור שעדיף להזדכות עליו בביטוח לרכב, ולמכור את האוטובוס לחלפים אצל גיא חלפים.
  2. כשההוצאות גדולות מהכנסות – יש שלב כשלהו בחיים של האוטובוס, שהוא כל כך מזדקן, עד שכבר לא משתלם להחזיק אותו – פשוט מספר השעות שהאוטובוס מבלה במוסך מתקרב ואך עולה על השעות שהאוטובוס מבלה על הכביש. אפשרות נוספת לחישוב: כשרואים שבשלושה חודשים האחרונים העלות של הטיפולים של האוטובוס, גבוהה מעלות ההכנסות שהאוטובוס מביא. במקרה והסיבה נובעת מכך שהאוטובוס כבר במצב כמעט בלתי שמיש, אז קרוב לוודאי שלא תצמא קונה שיסכים לרכוש אוטובוס שכזה שההוצאות שלו גדולות מההכנסות שהוא מפיק – ואז האפשרות המועדפת היא  למכור אותו לחלפים . אפשרות זו היא הרבה יותר טובה מהאפשור המקבילה – להשאיר אותו בחניה עד ועד בכלל. כידוע, להשאיר רכב בחניה, וכל שכן כשמדובר על אוטובוס ישן ומקולקל – זה דבר שהשכנים לא יעברו על כך בשתיקה, והפקחים של העיריה עלולים לרשום לכם דו"ח על מפגע סביבתי ועוד.

אז מה עושים עם האוטובוס לפירוק?

פשוט מאד: מתקשרים לגיא! גיא מגיע אם גרר ולוקח בזריזות וביעילות את האוטובוס למוסך לחלפים ופירוק. גיא ילווה אתכם בכל התהליך הפרוצדורלי, דהינו מילוי שני טפסים שבהם אתם מודיעים לרשויות שהאוטובוס שלכם יורד מהכביש. לאחר שגיע ניקה את גורטאת האוטובוס מהחניה שלכם, הוא עוד ישלם לכם על כך כסף ביד ומיד, ו… זהו. פשוט, קל, נעים ומשתלם.

כמה סיבות לפנות אלינו

שירותי חילוץ וגרירה, גרירת משאיות מלגזות ועד 3 רכבים יחד.
מחירים הוגנים וללא תחרות.​
עובדים 24/6 מענה מהיר ומקצועי לפינוי הרכב הישן שברשותכם.

צריכים עזרה? התקשרו אלינו.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support