קונה טרקטורונים לפירוק
גרר גיא לשירותכם.
גרר גיא – קונה טרקטורונים לפירוק הינו עסק בעל ניסיון עשיר וידע מקצועי עם שירות איכותי אשר נותן לכם, בעלי רכבים ישנים, עובדים 24/6 מענה מהיר ומקצועי לפינוי הרכב הישן שברשותכם.
אנו נותנים גם שירותי חילוץ וגרירה, גרירת משאיות מלגזות ועד 3 רכבים יחד. מחירים הוגנים וללא תחרות.
נתקעת עם טרקטורון מושבת או לא תקין? מה עושים?
להתקשר לגיא – קונה טרקטורונים לפירוק ועסק לגרירת רכבים, קונה רכבים לפירוק, חילוץ רכבים וכל מה שביניהם. גיא עובד 24\6 ומגיע לכל מקום ברחבי הארץ, זמין בכל שעות היום מלבד בשבת כמובן.
פופולאריות הרכיבה על טרקטורונים
בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בפופולאריות הרכיבה על טרקטורונים ואף ניתן לזהות מגמה של מעבר מרכיבה למטרות עבודה לרכיבה אתגרית בשטח. דגמי הטרקטורונים הנפוצים בישראל הם מתוצרת חברת פולריס, קאן אם, קאטרפילר ועוד. ככל כלי רכב גם הטרקטורונים חשופים לבלאי כתוצאה מהנסיעה בשטח, בלאי היכול בנקל להשבית את פעולתו של הטרקטורון.
כל אחד ש"נתקע" עם טרקטורון שאינו שמיש תהה בוודאי מה ביכולתו לעשות
האם להשאיר אותו בחנייה? האם לתקן אותו? או שמה למצוא פתרון אחר. במקרים שבהם לא כלכלי לתקן את הטרקטורון מומלץ למכור אותו לחברה המתמחה בפירוק טרקטורונים ומציעה שירותי קניית טרקטורונים בין אם לפירוק ובין אם לחלפים. חברת גרר גיא קונה טרקטורונים לפירוק, גיא מגיע עד לבית הלקוח, מעמיס את הטרקטורון ומשלם עבורו את הסכום שנקבע במזומן.
חברת גרר גיא, אשר קונה טרקטורונים לפירוק ופועלת בתחום פירוק טרקטורונים כבר עשרות שנים תוך מתן שירות לחברות ופרטיים. גרר גיא הוא הכתובת בכל פעם שאינכם מעוניינים בטרקטורונים שלכם, השאירו את פרטיכם על ידי מילוי טופס צור קשר, או התקשרו עוד היום למספר 050-802-7022 ונציג השירות כבר בדרכו אליכם.
קונה טרקטורונים לפירוק
אם יש לכם טרקטורון שכבר לא בשימוש – חבל שיעמוד אצלכם בשטח כאבן שאין לה הופכין, תתקשרו לגיא, שיבוא בזריזות עד אליכם, יעמיס את הטרקטורון על הגרר, ישלם לכם כסף ביד ומיד, ואתם תקבלו פינוי-ניקוי של השטח מהמפגע הסביבתי שעמד בו, עוד באותו יום.
מתי כדאי לשלוח את הטרקטורון לפירוק?
אחרי מאות ואלפי שעות שנהנו בנהיגה בשטח עם הטרקטורון, יכול להיות שכבר הגיע הזמן להיפרד ממנו לשלום, מה הסיבות שיכולות לגרום לכך?
א. בלאי – כמו כל דבר בטבע, הזמן עושה את שלו ופועל על האיכות המכנית של הטרקטורון שלנו. ככל שהטרקטורון שלנו יותר שנים על הכביש (או בשטח) – כך הסיכוי שנצטרך לעשות לו טיפולים מדי פעם עולה בהתאם. יש שלב כלשהו שבו לא משתלם להחזיק את הטרקטורון, כי העלות של התיקונים הדחופים בו היא גבוה יותר מההנאה והרווח שאנחנו מקבלים ממנו, ולעיתים עלות התיקונים תהיה במצטבר, אף יותר גבוהה מרכושה של טרקטורון משומש מקביל.
בשלב זה, גם קשה עוד בלתי אפשרי למצוא מישהו שיסכים לרכוש ממכם את הטרקטורון, ואתם כבר מעדיפים להשאיר אותו בשטח על פני לקחת אותו לנסיעה שבהמלכה קרוב לוודאי שתצטרכו לגרור אותו חזרה לשטח שלכם – כשהשלב הזה מגיע, זה בדיוק הזמן להתקשר לגיא, למכור את הטרקטורון לחלפים, ולקנות טרקטורון אחר שיכניס לכם אנרגיה ולא יזלול מכם אנרגיה וזמן.
ב. תאונה – לצערנו, תאונות טרקטורונים הוא דבר די שכיח, מסיבות שונות שבהמשך נזכיר. ולענייננו – אם הטרקטורון שלכם עבר תאונה כזו שהשביתה אותו מלנסוע בשטח – אל תתמהמהו, פשוט תתקשרו לגיא, קונה טרקטורונים לפירוק. שיבוא עם הגרר עד אליכם ויעמיס את הטרקטורון, ויפנה לכם את השטח לקבל בתוכו טרקטורון חילופי שנוסע בכיף.
4 טיפים כיצד ניתן להיזהר מתאונות טרקטורונים?
- עזבו רגע שאנחנו עסק קונה טרקטורונים לפירוק. בטרקטורן לא מספיק רישיון, צריך טאצ' – מי שעדיין לא נסע בטרקטורון בחייו, צריך לדעת שלא מספיק שיש לך רישיון על רכב פרטי. בשביל לנהוג בטרקטורון צריך טאצ' וקורדינציה טובה, להשתמש במעצור אם האצבע ועם הידית גז כמו באופנוע. ולכן: לא לתת למתחילים להשתולל על הטרקטורון לבד, תבדקו שיש להם את זה, לפני שמשחררים להם את הכלי.
- על הטרקטורון יושבים ולא עומדים – נסיעה בעמידה אולי קצת מרגשת יותר לפעמים, אבל מאד מסוכנת, כשיש צורך בעצירה פתאומית, הרגלים והגוף שלנו נצמדים באופן אינסטינקטיבי למושב הטרקטורון, מי שרוכב בעמידה, אין לו את מקדם הבטיחות הזה, אלא הוא סומך רק על הידיים שאוחזות את הכידון שישמרו אותו על הטרקטורון – זה טעות מרה, ובשעת עצירה פתאומית הוא עלול למצוא את עצמו כמה עשרות מטרים קדימה מתעופף לו הרחק מהטרקטורון שעצר בהוראתו.
- החלקה – כיון שהטרקטורון נוסע בשטח, יש לפעמים מורד בזווית חדה מדי, והרוכב הלא-מיומן יבצע עצירה מיידית, אך היא לא תעזור לו – הוא ימשיך להתחלק על גבי העפר למטה, בזווית ומהירות מסוכנת מדי.
- מרחקים – לפעמים יש שיירות של טרקטורונים, צריך לשים לב למרחק סביר (של 5 מטר) בין אחד לשני, על מנת שעצירה פתאומית בתנאי שטח ובמהירות גבוהה, לא תגרום חלילה לתאונת שרשרת.