קונה רכבים לגריטה
גרר גיא לשירותכם.

גרר גיא – קונה רכבים לגריטה ופירוק הינו עסק בעל ניסיון עשיר וידע מקצועי עם שירות איכותי אשר נותן לכם, בעלי רכבים ישנים, עובדים 24/6 מענה מהיר ומקצועי לפינוי הרכב הישן שברשותכם.
אנו נותנים גם שירותי חילוץ וגרירה, גרירת משאיות מלגזות ועד 3 רכבים יחד. מחירים הוגנים וללא תחרות.

נתקעת? מה עושים?

להתקשר לגיא, לעסק לגרירת רכבים, קניית רכבים לפירוק, חילוץ רכבים וכל מה שביניהם. גיא עובד 24\6 ומגיע לכל מקום ברחבי הארץ, זמין בכל שעות היום מלבד בשבת כמובן.

קבלו הצעת מחיר מהירה!

תהליך גריטת הרכב

קונה רכבים לגריטה למסע הינו הצעד הראשון בהליך גריטת רכבים שנועד להוציא משימוש רכבים ישנים שבהשוואה לרכבים חדשים מזהמים את הסביבה ומאופיינים בבטיחות נמוכה יותר, לאחר ביצוע עסקה עם קונה רכבים לגריטה, הרכב מעובד חזרה לחומרי הגלם המרכיבים אותו.

תנאים הכרחיים לגריטה

על פי משרד התחבורה התנאים ההכרחיים לגריטה הם:

  • סוג רכב מסוג M1 (רכב פרטי).
  • גיל הרכב מעל 20 שנים.
  • הרכב הוא בעל רישיון תקף.
  • הרכב הוא רכב נוסע ולא רשום עליו כל עיקול.

הפתרון לגריטת רכב

משרד התחבורה התחיל בתוכנית ארצית לגריטת רכבים אך סיים אותה לאחר זמן קצר מאוד.

הפתרון לגריטת רכבים כיום הוא פניה לחברה חיצונית המספקת שירותי גריטה, באופן כללי הלקוח מרוויח פעמיים, הרכב הישן המיועד לגריטה נרכש תמורת מספר אלפי שקלים ובנוסף, במסגרת העסקה הרוכש גם מפנה את הרכב מהמקום.

חברת גרר גיא מתמחה בקניית מכוניות המיועדות לגריטה, החברה מציעה ללקוחותיה שירות מקצועי ומהיר שבסופו הם מקבלים תמורה בכסף מזומן עבור הרכב הישן שברשותם.

החלטתם למכור את הרכב לגריטה? חייגו בכל שעה גרר גיא קונה רכבים לגריטה 050-802-7022⁩

קונה רכבים לגריטה - קניית רכבים לגריטה
קונה רכבים לגריטה – קניית רכבים לגריטה

קונה רכבים לגריטה

מה זה גריטה?

גריטה זו דרך למחזר מתכות לצורך שימוש חוזר. מחזור מתכתות הוא בעצם שינוי של מתכות ישנות שאין בהם צורך והפיכתם לחומרי גלם של ברזל או פלדה, חומר גלם כזה שניתן יהיה לעשות בו שימוש חוזר.

המחזור נעשה על ידי אסיפה של מוצרי הפלדה המיותרים בבית וברחוב ובתעשיה וכן גם ע"י עסק קונה רכבים לגריטה.
לאחר מכן כיווץ ודחיסת המתכות למקום אחד, כגון במוסכים בהם ובמפעלים בהם מועכים את שאריות המכוניות זו על גב זו.

לאחר מכן עובר הברזל תהליך של היתוך בכור הברזל, בגובה של 1800 מעלות צלזיוס ומביא את אותה מתכת משומשת חזרה לאיכות של חומר גולמי.

הרכב שלי כבר גרוטאה ללא רישיון, מה הבעיה?

טוב , אז דבר ראשון רכב שחונה כאבן שאין לה הפוכין בצידי הדרכים הוא בוודאי מפגע סביבתי,  לך, לשכנים שלך ולכל תושבי העיר.

מלבד זאת יש חוק במדינת ישראל שאוסר להחנות רכב ללא טסט בצידי הדרכים: כך כתוב בתקנה 73 לתקנות התעבורה: "לא יחנה ולא יעמיד אדם בדרך רכב המוצע למכירה או שרשיונו פקע".

המילה 'דרך' מוגדרת כמקום פתוח שיש לציבור זכות לעבור בו: "לרבות כל מסילה, דרך, סמטה, ככר, מעבר, גשר או מקום פתוח שיש לציבור זכות לעבור בהם".

הכוונה היא שאין מניעה שאדם יחנה בתוך חצר ביתו רכב שרשיונו פקע או שעומד למכירה.

מה ניתן לעשות?

הפיתרון כל כך קל, שאחרי שתבצעו אותו לא תבינו למה המשכתם לסחוב את הטיפול ברכב הגרוטאה שלכם למשך כל הרבה זמן. אז הנה הפיתרון:

פשוט מתקשרים לגיא! גיא מומחה לגרירת רכבים לפירוק ולמחזור, יהוא עד אליכם, ישלם לכם כסף ביד ומיד, במחיר הוגן לפי ערך הרכב הנמצא באמתחתכם. יעמיס את הרכב על הגרר ו…  להתראות.

האם יש עוד פרוצדורה כלשהי שצריכים לעשות?

כן. אם הרכב שלכם עומד בצידי הדרכים והוא עדיין רשום במשרד הרישוי כרכב שראוי להיות על הכביש, עליכם להיכנס לאתר משרד הרישוי ולמלא ולשלוח את הטופס מהכתובת הבאה:

שימו לב שאם מדובר על כך שאתם רוצים לשלוח את הרכב לפירוק ולמחזור, לגריטה – כעליכם למלא ברובריקה המתאימה לכך.

מלבד זאת, אם שילמתם טסט לרכב בשנה האחרונה, ועדיין לא פקע התאריך של הטסט – יש לכם את הזכות לקבל החזר של כסף מהמדינה, על כל אותו זמן מעכשיו ועד סיום תאריך תוקף הטסט לרכב שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא למלא את הטופס בתכות הבאה ולשלוח אותו ליעדו:

חוק נוסף בעניין זה הוא  סעיף 2 לחוק שמירת הניקיון משנת תשמ"ד: "לא ישליך אדם פסולת, פסולת בניין או גרוטאות רכב ברשות הרבים או מרשות הרבים לרשות היחיד."

המילה גורטאה מתייחסת לרכב שיצא מכלל שימוש.

מבלד זאת, חוק נוסף בעניין נוגע לרשויות של הערים. ובו נכתב שרכב שחנה במקום ציבורי ללא תנועה למשך 60 יום ייחשב כ"רכב נטוש" שהוא מטרד ציבורי, והעיירה יכולה לחייב את בעל הרכב בהוצאות של גרירה למוסך, על תשלום שכירות וההמתנה במוסך זה, ובסוף להביא את הרכב לגריטה.

כיום בתל אביב יש בעיית חניה ידוע, יש יותר רכבים שצריכים חניה ממקומות חנייה. אחת הסיבות לכך היא העובדה שיש מאות! רכבים ישנים שתקועים במקומות חניה שונים ברחבי העיר.

באופן ממוצע, מדי שנה כ60 אלף רכבים יוצאים משימוש ויורדים מהכביש, כנראה שחלק מהם תקועים אי שם ברחובות הערים ובשולי הדרכים.

כל זאת מלבד המפגה הסביבתי האמיתי שרכב תקוע יוצר – החלודה הנערמת על הרכב, השמן שמתחיל לנזול מהרכב ולהיות קן צרעות, הרכב עצמו נעשה לבית לחתולי רחוב או עכברים וכיו"ב.

אם הרכב חונה אי שם בשכונה שלכם – אז זה כבר נעשה בעיה שלכם ושל השכנים שלכם, לא נעים.

אז מה הפיתרון? להתקשר לגיא! עכשיו!

כמה סיבות לפנות אלינו

שירותי חילוץ וגרירה, גרירת משאיות מלגזות ועד 3 רכבים יחד.
מחירים הוגנים וללא תחרות.​
עובדים 24/6 מענה מהיר ומקצועי לפינוי הרכב הישן שברשותכם.

צריכים עזרה? התקשרו אלינו.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support